Weekend Wars



Jag älskar denna bildserie på Jennie, jag vet inte vad hon tycker om den själv men jag känner behovet av att lägga upp den för att jag ska kunna förklara hur underbar Jennie är. Det finns ingen människa som är så otrolig men då finns det heller ingen person som Jennie. Tjejen som kan sitta och prata fysik för att sedan sekunden senare brista ut i: GRRRR JAG ÄR EN TIIIIGER! Tjejen som står ut med att jag inte alltid är på topp. Tjejen som står ut med att jag kallar henne Jenneljävel. Tjejen som alltid har funnits där för mig även om jag inte vet om att jag behöver det själv. Tjejen som varit som varit mitt största stöd senaste halvåret. Nu börjar tårarna rinna. För oavsett vad jag skriver så kan jag inte förklara hur mycket jag kommer sakna Jennie nu när hon åker iväg till Jersey i morgon. Jennie är tjejen med alla de egenskaperna som en bäste vän ska ha. Även om hon är lite stöllig ibland.  

Kommentarer
Postat av: Maja

Det var en finfin text, Anna! Jag gillar. Verkligen.

2009-06-23 @ 23:50:18
URL: http://englastierna.blog.se
Postat av: Anna

Svar: Jag kan om jag vill ska du se :)

2009-06-24 @ 11:43:36
Postat av: Jennie

GULLETTTTTT!!!!



<3



Du vet att jag kommer sakna dig också!

2009-06-24 @ 22:23:37
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: SCHNÖÖÖGGO du är GÖÖÖÖLLET! Bäst för dig, annars kommer jag till Jersey och nyper dig i örat :)

2009-06-24 @ 22:26:28
URL: http://aclarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0