Closer

Idag jobbar jag. Jag har ju jobbat hela veckan men idag jobbar jag extra mycket och det gör ont i mig för att det är finase vädret Sverige har haft på 100000000000000000000000000000000000000000 år.

Igår var jag iallafall på Baksmällan och Frida du hade rätt. Filmen är hysterisk rolig. 1h & 40 min ren och skär njutning. It's a classic!

"But Doc, none of us remember anything from last night. Remember?"

Idag blir det chill med fotboll, badning och målning. Jag är taggad. Not. Arvika nästa vecka och jag ska antagligen inte dit. Satsar på en utlandsresa istället tänkte jag eller så försöker jag hålla i pengarna till England. Jag har inte bestämt mig riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0