The only ones


 

Så här glad blir man efter en timmes skype med världens bästa Jennie! Fan vad jag saknar dig min lilla TIGER! Men snart är vi i samma land och fan vad bra det känns! Puss på dig mitt gos!

Nåväl såhär ser nästkommande veckor ut. Fattar inte hur jag ska få ihop det men va fan. Det löser sig!

Vecka 31:
Måndag - Lidköping med mams & paps + syster
Tisdag - Lidköping med mams & papa + syster
Onsdag - Inhandla födelsedagspresent + hämta pass
Torsdag - Födelsedagsfirande
Fredag - Begravning av världens mest älskade morfar
Lördag - Oplanerad
Söndag - Malmö med paps och syster

Vecka 32:
Måndag - Malmö med paps och syster
Tisdag - Malmö med paps och syster
Onsdag - Kanske Söderköping + Trosa med faster + farmor och farfar
Torsdag - Kanske Söderköping + Trosa med faster + farmor och farfar
Fredag - Örebro fotboll + Lager 157 eller oplanerad
Lördag - Örebro fotboll + Lager 157 eller oplanerad
Söndag - Oplanerad

Vecka 33:
Måndag - Börja tvätta
Tisdag - Inhandla det sista
Onsdag - Umgås med familjen ev. middag med farmor, farfar & mormor + annan släkt
Torsdag - Bil till stockholm och arlanda + ENGLAND!
Fredag - Vakna upp i England och iväg på hopptävling med F

Kommentarer
Postat av: marielle

ser inte ut som det får plats med något oslobesök där inte!

2009-07-26 @ 18:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0