Echo Chamber

Hejsan hoppsan! Hoppas allt är bra med alla de 100000000000000 tals människorna som läser min blogg. Idag har jag hör och häpna köpt en resväska. Det blev en billig skit eftersom jag bara ska ha den dit och hem. Får köpa en bättre sen även om jag var sugen på en väska med tsl-lås så att den stölliga amerikanska tullen kan öppna väskan utan att bryta isönder den men eftersom jag inte ska till USA på ett år och min nya väska hålli ihop av dragkedja känns det rätt okej.

Annars har jag inte hunnit med så mycket idag. Chillat på stan i några timmar och nu är jag äntligen hemma. Tänkte börja kolla över vad jag ska ha med för kläder faktiskt. Så brilliant är jag.



Beställde även tid för klippning och prisad vare gud för min frisör är tillbaka från mammaledigheten. Behöver jag ens säga att det var typ ödet att hon kommer tillbaka veckan innan jag åker till England i ett år. Me likey!

Kommentarer
Postat av: maaryl

Helt galet vad tiden går fort, innan vi vet ordet av har du bott där ett år redan! Herregud, jag har snart bott ett år i oslo ju!



Meen, jag är förhoppningsvis ledig en dag till veckan, typ tisdag så isf ska jag försöka ta mig hem o vinka av dig!

2009-08-05 @ 22:56:13
URL: http://lifeofmaaryl.blogg.se/
Postat av: marielle

Ja, för den var verkligen fin. Men det ingick ju inte vitvaror så måste köpa det isf. Men jag hitta en annan som jag tyckte va fin som kosta nån tusenlapp mindre o som va me vitvaror



http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=18131848&folderId=1438076



Fast nu är vi lite inne på en 3e men den ligger lite längre bort. Ialla fall för mig som har alla mina kompisar inne i Oslo plus att jag jobbar på Majorstuen liksom.

2009-08-06 @ 01:19:49
Postat av: Jennie

GAGAG MILO THE VIIIIIIIIIIKING

2009-08-06 @ 20:30:38
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0